menu

  • ✉ office@gardenspace24.ro

Garden Space - Căutare
Garden Space - caret
Garden Space - caret 0 Buc. / 0.00 RON
  • Coșul tău
  • Coș gol

Metody dostawy

Modalități de livrare

 

Cum Plătesc?

Plata la Livrare (Ramburs)

Puteti plati cumparaturile in numerar in momentul in care acestea vor fi aduse la destinatie de catre firma de curierat.

Ordin de plata

Prin aceasta modalitate puteti plati la banca, direct in contul nostru. Comanda va fi procesata imediat dupa confirmarea platii.

  • Beneficiar: ---------
  • Banca: Unicredit Tiriac Bank – Baia Mare
  • Cod IBAN: RO55 BACX 0000 0017 0180 7000 - cont in Ron
  • Cod IBAN: RO28 BACX 0000 0017 0180 7001 - cont in Euro
  • Codul SWIFT: BACXROBU

----------- isi rezerva dreptul ca in cazul in care, chiar daca ati ales metoda de plata integrala cu ramburs, dar furnizorul nostru solicita plata unui avans, atunci veti fi anuntat de acest lucru si veti avea posibilitatea de a confirma sau infirma pastrarea comenzii.

Plata avansului se poate face prin dispozitie de transfer sau ordin de plata, in baza unei facturi proforma pe care o veti primi pe email sau fax; dovada platii trebuie trimisa catre ------------- pe adresa de e-mail -----------. Aceste comenzi vor incepe a fi procesate numai dupa incasarea avansului solicitat. Restul de plata se va face ramburs la momentul livrarii.

Pentru aceasta ultima situatie, ca si pentru plata integral prin ramburs la livrare, produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar nu se va efectua livrarea.

Cost transport

Se achită taxa standard care apare la finalizarea comenzii. Iar în cazul în care adresa de destinație se află în afara razei de acoperire Fan Courier, se va percepe o taxă suplimentară în valoare de 1.50 lei/km.(TVA inclus)

Termenul de livrare

Modalitatea si conditiile de livrare difera in functie de valoarea totala a comenzii. In general, comenzile sunt livrate in termen de maxim 2-4 saptamani. Produsele se livreaza in limita stocului disponibil.-------------- nu poate garanta existenţa în stoc a tuturor produselor prezentate.

------------ îsi rezerva dreptul sa valideze comenzile, inainte de onorarea lor, prin contactarea telefonica a clientilor. Dupa efectuarea comenzii, clientul este contactat de catre un operator, pentru a confirma comanda si pentru a fi instiintat despre disponibilitatea produselor si timpul de livrare. Nu putem garanta in permanenta existenta in stoc a tuturor produselor prezentate pe site, de aceea exista posibilitatea ca o anumita comanda sa nu fie onorata.

------------ isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de ---------------- care includ: actiuni guvernamentale, impedimente de forta majora, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile, incendii, etc.

--------------- isi rezerva dreptul de a anula o comanda in cazul in care pretul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost introduse gresit in baza de date si au fost afisate gresit pe site, livrarea nefiind inca efectuata.

Pentru produse a caror contravaloarea se achita prin ordin de plata sau virament bancar, termenul de livrare se masoara incepand cu momentul in care suma platita de dumneavoastra a ajuns in contul ---------------.

Veti primi un e-mail in care vi se confirma receptionarea comenzii dumneavoastra precum si numarul acesteia. Va rugam verificati corectitudinea comenzii efectuate vizualizand acest e-mail.

Politici de returnare

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice (OG 130/2000 Art 2 (1) lit. b).

Pentru returnarea produsului trebuie sa notificati in scris acest lucru la adresa de e-mail -------------. Numai cererile scrise se vor lua in considerare.

In maxim 30 de zile de la data returnarii va vom inapoia contravaloarea produsului in contul dumneavoastra sau prin mandat postal.

Cheltuielile de returnare si comisioanele bancare vor fi suportate de cumparator si se vor scadea din suma de returnat.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara urme de utilizare, etc.).

NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri
  • Produse fara ambalajul original si documentele originale
  • Produse aduse pe comenzi speciale

Pe aceasta cale va informam ca ne dorim sa fim un magazin online ceea ce inseamna ca majoritatea comenzilor ar trebui livrate prin curieri. Conform ordonantei mai sus mentionate, politica de returnare a produselor in termen de 10 zile lucratoare se aplica numai persoanelor fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier.

 

  • Companie de curierat Fan Courier - 10-14 zile lucrătoare

    Cost transport

    Se achită taxa standard care apare la finalizarea comenzii. Iar în cazul în care adresa de destinație se află în afara razei de acoperire Fan Courier, se va percepe o taxă suplimentară în valoare de 1.50 lei/km.(TVA inclus)

 

Pentru a optimiza timpul și forma de livrare, vă rugăm să ne contactați
birou comercial tel
: ----------------

Acest site web folosește cookie-uri în conformitate cu setările browserului dvs. Mai multe informații pot fi găsite în fila Politica de confidențialitate